3500 življenj

#3500LIVES

Avto-moto zveza Slovenije se je že tretje leto zapored odzvala povabilu mednarodne avtomobilistične zveze FIA in podprla globalno kampanjo Varnost v cestnem prometu – #3500LIVES, s katero želi FIA v sodelovanju z avtomobilskimi klubi po celem svetu prispevati k zmanjševanju števila smrtnih žrtev v prometnih nesrečah in ozaveščati o ključnih dejavnikih tveganja v prometu.

AMZS #3500LIVES

V prometnih nesrečah vsak dan po svetu umre kar 3500 ljudi, kar je 1,25 milijona letno. Še zlasti zaskrbljujoče je število smrtnih žrtev v starostni skupini med 15 in 29 letom, saj je izguba življenja v oziroma zaradi prometne nesreče najpogostejši vzrok smrti med mladimi. Če se ta trend ne bo spremenil, lahko prometne nesreče do leta 2030 postanejo prvi vzrok smrtnosti in povzročijo skoraj dva milijona mrtvih na leto. To za javno zdravstvo predstavlja izjemno velik dejavnik tveganja, zato je varnost v cestnem prometu velik izziv in bi morala biti ključna prioriteta za vse države ter državljane po vsem svetu.

Vključujoča, optimistična in univerzalna kampanja

S konkretnim in pozitivnim pristopom želi kampanja #3500LIVES dvigniti ozaveščenost in pozvati udeležence v cestnem prometu, naj upoštevajo preprosta pravila, ki jih je mogoče z lahkoto udejanjiti. Kampanja promovira 12 preprostih pravil, ki jih pooseblja 15 znanih ambasadorjev: športniki Yohan Blake, Haile Gebrselassie, Antoine Griezmann, Vanessa Low, Rafael Nadal in Wayde van Niekerk, vozniki Fernando Alonso, Felipe Massa, Marc Marquez in Nico Rosberg, pevec Pharrell Williams, igralci Michelle Yeoh, Patrick Dempsey in Michael Fassbender ter političarka Anne Hidalgo, ki so osebno in prostovoljno podprli kampanjo ter njene cilje.

Podpiši, ostani varen, ohrani življenja

Kampanja izpostavlja, da lahko s podporo pobude Podpiši, ostani varen, ohrani življenja vsakdo prispeva k večji prometni varnosti. Javnost vabi k podpisu manifesta na spletni strani www.fia.com/3500lives. Ta poziva vlade, naj postane prometna varnost njihova prioriteta in da naj glede dejavnikov tveganja za prometne nesreče uveljavijo učinkovito zakonodajo.

FIA je kampanjo pripravila v sodelovanju z mednarodnim oglaševalskim podjetjem JCDecaux, ki je eno največjih na svetu v zunanjem oglaševanju.

  

Kampanja 3500 življenj 2019

Kampanja 3500 življenj 2018

Kampanja 3500 življenj 2017

 

Oglasna sporočila